Strategia jest najważniejsza. W Dobocom starannie planujemy każdą realizację. Zanim graficy złapią za ołówki, a PR-owcy wykonają pierwsze telefony do dziennikarzy, do roboty biorą się najlepsi stratedzy i planerzy Dobocom, tworząc twarde fundamenty i założenia do działań wizerunkowych. Dobra strategia to trafny insight i większa szansa na skuteczną kampanię.
Strategia
Strategia
strategia marki
strategia komunikacji
doradztwo marketingowe
planowanie i zakup mediów
warsztaty strategiczne i szkolenia
Zobacz nasze projekty z zakresu strategii
Strategia komunikacji i branding
Opracowanie strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji wizualnej
Strategia komunikacji dla Unilever Food Solutions
Strategia komunikacji dla lidera rynku gastronomii B2B
Komunikacja biznesowa dla UEP
Nowa linia komunikacyjna zbliżająca Uniwersytet Ekonomiczny i świat biznesu
Strategia marki i komunikacji Brait Rings
Strategia wprowadzenia na rynek innowacyjnej marki kostki do WC
Promocja projektu CDEW
Promocja i komunikacja pierwszej w Polsce encyklopedii tworzonej w całości przez...
Promocja widowiska historycznego
Kompleksowa kampania największego polskiego widowiska historycznego
Program integracyjny dla pracowników
Koncepcja oraz przeprowadzenie programu integrującego pracowników
Rebranding w branży konsultingowej
Odświeżenie wizerunku jednej z największych polskich grup doradztwa biznesowego
Rebranding w branży spożywczej
Strategia i rebranding dla polskiego dystrybutora produktów dla branży spożywczej,...
Rebranding w branży mleczarskiej
Rebranding lokalny oddziału włoskiej grupy dostarczającej produkty dla przemysłu...
Strategia content marketingu Unilever Food Solutions
Model skutecznej komunikacji koncernu żywieniowego skierowany do profesjonalistów