Firma Kimball Electronics opiera swoją działalność na czterech wartościach podstawowych: Ludzie, Wspólnota, Klienci, Zysk. To filary jej działania i drogowskaz zachowań na co dzień dla wszystkich zakładów na świecie. Wartości podstawowe zostały opracowane przez założyciela firmy w USA już w latach 50-tych XX wieku.
Zadaniem dobocom było przeprowadzenie kilkumiesięcznej kampanii wewnątrz organizacji, która przypomniała o wartościach firmy, pozwoliła je na nowo odczytać i pokazała, co oznaczają w codziennej pracy. Klientowi zależało, żeby w działaniach wyjść poza schemat i zaangażować pracowników do różnorodnych aktywności.
Kimball Electronics Poland to amerykańska firma produkująca wysokiej jakości podzespoły elektroniczne dla branży motoryzacyjnej i przemysłowej oraz wyroby i urządzenia medyczne. W zakładzie w Tarnowie Podgórnym zatrudnia ponad 1000 osób.
Warsztaty z działem HR oraz pracownikami poświęcone wartościom firmy, ich rozumieniu, odkodowywaniu znaczeń i językowi przekazu.
Wymyślenie niekonwencjonalnych sposobów na stałą (ekspozycyjną – wewnątrz firmy) prezentację i promocję wartości. Do elementów kampanii należały: hasło („Liczą się”), nowe podejście do definicji (wordingu) wartości, zaprojektowanie i realizacja Pasażu Wartości; tydzień wartości (kuchnie świata, warsztaty, podczas których pracownicy prezentowali swoje pasje i wzajemnie dzielili się wiedzą, sesja zdjęciowa pracowników, stworzenie tableau ze wszystkimi pracownikami, filmu, gazety i materiałów informacyjnych.
Projekt wizualny (ilustracje, układ) ściany wielkoformatowej, projekty plakatów, ulotek, skład i łamanie magazynu, koncepcje wizualne zdjęć, układu tableau, wlepek i innych materiałów wykorzystywanych w komunikacji.
Do naszych zadań należała koordynacja kilkumiesięcznego procesu wdrożenia projektu oraz produkcja wszystkich materiałów wykorzystywanych w komunikacji.
Pracownicy otrzymali czytelny przekaz – jakie wartości są ważne dla firmy, co oznaczają i w jaki sposób można je realizować w codziennych zadaniach. W oryginalny sposób dotarliśmy z komunikacja do wszystkich pracowników: pracujących na produkcji, w magazynie oraz w przestrzeniach biurowych i zachęciliśmy ich do wzięcia aktywnego udziału w działaniach w ramach kampanii.