Stworzyć ogólnopolską kampanię producentów żywności i platform do zamawiania jedzenia promującą zamawianie posiłków na dowóz, która pomoże restauratorom w dobie pandemii utrzymać się na rynku.
Unilever Food Solutions to międzynarodowy koncern produkujący profesjonalne produkty dla gastronomii. W swoim portfolio ma między innymi buliony, sosy, zasmażki, przyprawy i wiele innych dodatków. Obejmuje takie marki jak Knorr, Hellmann’s czy Lipton. Działa w 74 krajach świata.
Klient zgłosił się do nas z koncepcją na kampanię i poprosił o przygotowanie nazwy oraz projektów graficznych, które będą lekkie, nośne i nowoczesne. Zdecydowaliśmy się na nazwę Podano do domu.
Przygotowaliśmy key visual oraz dwie linie komunikacyjne – z biznesem i z konsumentami. Powstały grafiki do wykorzystania w rozmowach biznesowych oraz na stronach internetowych i w mediach społecznościowych marek.
Do inicjatora kampanii – Unilever Food Solutions wraz z markami takimi jak Knorr, Hellmann’s, Lipton, Algida czy Magnum – dołączyły platformy do zamawiania posiłków (Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo) oraz znane sieci restauracji, takie jak Telepizza, Da Grasso, Domino’s Pizza czy Salad Story.