Kampania wspierająca polską gastronomię

Zadanie:

Stworzyć ogólnopolską kampanię producentów żywności i platform do zamawiania jedzenia promującą zamawianie posiłków na dowóz, która pomoże restauratorom w dobie pandemii utrzymać się na rynku.

Klient:

Unilever Food Solutions to międzynarodowy koncern produkujący profesjonalne produkty dla gastronomii. W swoim portfolio ma między innymi buliony, sosy, zasmażki, przyprawy i wiele innych dodatków. Obejmuje takie marki jak Knorr, Hellmann’s czy Lipton. Działa w 74 krajach świata.

Narzędzia:

PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
COPYWRITING

Przebieg:

1
Nazwa kampanii

Klient zgłosił się do nas z koncepcją na kampanię i poprosił o przygotowanie nazwy oraz projektów graficznych, które będą lekkie, nośne i nowoczesne. Zdecydowaliśmy się na nazwę Podano do domu.

2
Projektowanie graficzne

Przygotowaliśmy key visual oraz dwie linie komunikacyjne – z biznesem i z konsumentami. Powstały grafiki do wykorzystania w rozmowach biznesowych oraz na stronach internetowych i w mediach społecznościowych marek.

Rezultaty:

Do inicjatora kampanii – Unilever Food Solutions wraz z markami takimi jak Knorr, Hellmann’s, Lipton, Algida czy Magnum – dołączyły platformy do zamawiania posiłków (Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo) oraz znane sieci restauracji, takie jak Telepizza, Da Grasso, Domino’s Pizza czy Salad Story.

Zespół:

Kreacja
dobocom
Zobacz podobne projekty