Jak przedstawić kompleksowość działań jednej z największych grup konsultingowych w Polsce nie tracąc przy tym na podkreśleniu indywidualnego podejścia do klienta. Postanowiliśmy przybliżyć klientom działalność Grupy ECDF poprzez dedykowany im kwartalnik.
ECDF to jedna z największych polskich grup doradztwa biznesowego. Składa się z ośmiu podmiotów, których zakres oferty rozciąga się od pozyskiwania i rozliczania dotacji unijnych, przez firmę badawczą, fundusz pożyczkowy, inwestycyjny i kancelarię prawniczą, aż po klaster technologiczny i inkubator przedsiębiorczości.
Objętość kwartalnika, projekt graficzny i układ treści – na początku stworzyliśmy koncepcję, stałe rubryki oraz tone of voice magazynu.
Co trzy miesiące do rąk stałych i nowych klientów ECDF dociera gazeta prezentująca nie tylko ofertę Grupy, ale przede wszystkim – dzięki tematowi przewodniemu numeru, wywiadom z pracownikami i klientami, ciekawostkom i nowościom z życia firmy – przybliżająca ciekawe zagadnienia z danej branży, analizująca case study oraz pozwalająca na poznanie pracowników holdingu.
Sukces kwartalnika „ECDF life” można określić jednym słowem: dodruk. Kwartalnik spodobał się zarówno naszemu klientowi, jak i jego klientom. W zwięzłej i eleganckiej formie prezentuje nie tylko działalność Grupy ECDF, ale dostarcza także sprawdzonych i aktualnych wiadomości przedsiębiorcom zainteresowanym pozyskiwaniem dotacji unijnych.