Koncepcja i redakcja kwartalnika

Zadanie:

Jak przedstawić kompleksowość działań jednej z największych grup konsultingowych w Polsce nie tracąc przy tym na podkreśleniu indywidualnego podejścia do klienta. Postanowiliśmy przybliżyć klientom działalność Grupy ECDF poprzez dedykowany im kwartalnik.

Klient:

ECDF to jedna z największych polskich grup doradztwa biznesowego. Składa się z ośmiu podmiotów, których zakres oferty rozciąga się od pozyskiwania i rozliczania dotacji unijnych, przez firmę badawczą, fundusz pożyczkowy, inwestycyjny i kancelarię prawniczą, aż po klaster technologiczny i inkubator przedsiębiorczości.

Narzędzia:

Projekty graficzne
copywriting
Custom publishing
Redakcja i korekta

Przebieg:

1
Projekt graficzny

Objętość kwartalnika, projekt graficzny i układ treści – na początku stworzyliśmy koncepcję, stałe rubryki oraz tone of voice magazynu.

2
Redakcja i wydanie

Co trzy miesiące do rąk stałych i nowych klientów ECDF dociera gazeta prezentująca nie tylko ofertę Grupy, ale ­przede wszystkim – dzięki tematowi przewodniemu numeru, wywiadom z pracownikami i klientami, ciekawostkom i nowościom z życia firmy –  przybliżająca ciekawe zagadnienia z danej branży, analizująca case study oraz pozwalająca na poznanie pracowników holdingu.

Rezultaty:

100%

Sukces kwartalnika „ECDF life” można określić jednym słowem: dodruk. Kwartalnik spodobał się zarówno naszemu klientowi, jak i jego klientom. W zwięzłej i eleganckiej formie prezentuje nie tylko działalność Grupy ECDF, ale dostarcza także sprawdzonych i aktualnych wiadomości przedsiębiorcom zainteresowanym pozyskiwaniem dotacji unijnych.

Zespół:

Koncepcja, redakcja
dobocom
Art/DTP
Andrzej Dobosz/PW Projekt
Production
dobocom
Zobacz podobne projekty