Promocja projektu e‑Szkoła

Zadanie:

Kompleksowo zaopiekować się wizerunkiem projektu: nie tylko, by o projekcie było głośno w całej Polsce, ale też by komunikacja z wieloma podmiotami – mediami, przedstawicielami szkół i samymi uczniami, Kuratorium czy Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli – była spójna i angażująca.

Klient:

„e-Szkoła – Moja Wielkopolska” to jeden z największych projektów edukacyjnych realizowanych w Wielkopolsce. Wzięło w nim udział 12 000 uczniów ze 105 szkół. Projekt realizował Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i Ogólnopolska Fundacja Edukacji Komputerowej.

Narzędzia:

Strategia komunikacji
Projekty graficzne
Filmy i sesje foto
Relacje z mediami
Eventy i konferencje
Planowanie i zakup mediów
Publikacje książkowe
Redakcja i korekta

Przebieg:

1
Strategia komunikacji

Nowoczesna szkoła, która podczas nauki wykorzystuje najnowsze technologie i narzędzia pedagogiczne – oto, co oferował projekt „eSzkoła – Moja Wielkopolska”. Postawiliśmy więc na wynalazczość i kreatywność.

2
Projekty graficzne

Do zaprojektowania i wyprodukowania mieliśmy niemal całą szkolną wyprawkę – długopisy, notatniki, notesy samoprzylepne, teczki i plakaty.

3
Wideo

Nagraliśmy sześć reportaży i jeden spot reklamowy. W każdym filmie główną rolę zagrali uczniowie.

4
Relacje z mediami

Trzy lata projektu to 5 konferencji prasowych, setki  informacji, rozmów i tysiące maili do dziennikarzy. O projekcie mówiły lokalne i ogólnopolskie media – w sumie ponad 500 razy.

5
Podręcznik metody projektów w edukacji

Doświadczenie pedagogów zaowocowało wydaniem podręcznika „Metoda projektów”, w którym teorię skonfrontowaliśmy z praktyką. Zebraliśmy zespół redakcyjny, dokonaliśmy korekty tekstów i oprawy graficznej oraz wydaliśmy książkę w formie papierowej.

6
Trzy gale finałowe

Każdą z edycji projektu kończyliśmy uroczystą galą, podczas której wręczano nagrody zwycięskim zespołom uczniowskim. Każda z gal przyciągnęła ponad 300 osób, zarówno uczniów, nauczycieli oraz osoby zaangażowane w rozwój polskiej edukacji. Byliśmy odpowiedzialni za organizację gal od A do Z: od koncepcji, przez scenografię, catering i rejestrację gości, aż po ich prowadzenie, relacje foto/wideo oraz obsługę mediów.

Rezultaty:

Poprzez obecność w mediach, filmy i zdjęcia, wydaną książkę oraz eventy, „eSzkoła” była rozpoznawalnym projektem w całej Polsce.

Zespół:

Strategy
Dobocom
Art
Chigo Design
Event
dobocom
PR
dobocom
Publishing
dobocom & PW Projekt
Photo
Marek Zakrzewski
Video
Visual Heads
Zobacz podobne projekty