Jak odświeżyć i przybliżyć wartości podstawowe firmy?
Opracowanie strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji wizualnej
Jak w tydzień zmieniliśmy komunikację w digital?
Nowa linia komunikacyjna zbliżająca Uniwersytet Ekonomiczny i świat biznesu
Strategia komunikacji dla lidera rynku gastronomii B2B
Strategia wprowadzenia na rynek innowacyjnej marki kostki do WC
Model skutecznej komunikacji koncernu żywieniowego skierowany do profesjonalistów
Nowe rekomendacje komunikacji marki luksusowego SPA w Poznaniu
Promocja i komunikacja pierwszej w Polsce encyklopedii tworzonej w całości przez dzieci
Kompleksowa kampania największego polskiego widowiska historycznego
Koncepcja oraz przeprowadzenie programu integrującego pracowników
Odświeżenie wizerunku jednej z największych polskich grup doradztwa biznesowego
Strategia i rebranding dla polskiego dystrybutora produktów dla branży spożywczej, kosmetycznej i farmaceutycznej
Rebranding lokalny oddziału włoskiej grupy dostarczającej produkty dla przemysłu mleczarskiego